Obecny czas to Czw 22:17, 22 Lut 2018 | Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum www.rapportal.fora.pl Strona G│ˇwnaForum www.rapportal.fora.pl Strona G│ˇwna
U┐ytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Roxi co u Ciebie?
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rapportal.fora.pl Strona G│ˇwna » Hobby & Pasje.
Zobacz poprzedni temat | Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
User



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 695
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 19:09, 10 Kwi 2014    Temat postu: Roxi co u Ciebie?

Zaczynam od dzisiaj!
[link widoczny dla zalogowanych]
poprawi┼éa mi si─Ö cera S─ůdzi┼éam, ┼╝e b─Ödzie tragicznie jak zaniecham maseczek na tak d┼éugi okres czasu a tu coraz lepiej. [link widoczny dla zalogowanych] theron.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Skoro rodzi w listopadzie, to wkr├│tce powinien wyskoczy─ç jej brzuch, ale nawet ostatnio zauwa┼╝y┼éam, ┼╝e si─Ö zaokragli┼éa tak jak podczas pierwszej ci─ů┼╝y.
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam pytanie, zawsze nosi┼éam rozmiar 36-38, niestety w ci─ů┼╝y troch─Ö si─Ö zaniedba┼éam i teraz 3 mies. [link widoczny dla zalogowanych] a jesli chirurg nie pomaga to idzcie do innego jakegos co jest naprawde lekarzem a nie ukonczyl medycyne po znajomosci!!
Ja si─Ö boj─Ö apj─ůk├│w, ale tych naprawd─Ö gro┼║nych...Moja siorta ma terrarium, ma Czarn─ů Wdow─Ö. Na milion % ┼╝e nie!!!! Z opowiada┼ä uczestniczek wiem, ┼╝e b─Ödzie suuuper . Po pierwsze : kiedys mialam wanne, ktora nie miala prysznica na szlaufie, tylko taki przyczepiony na gorze do sciany. [link widoczny dla zalogowanych]
No, ale niestety. wizyta trwa okolo 10 minut i jest bezplatna. 4ty dzie┼ä - zawroty g┼éowy znacznie mniejsze ni┼╝ w poprzednich dniach ugotowa┼éam now─ů porcj─Ö zupki - dzi┼Ť dzie┼ä bananowo-mleczny. Ale w zasadzie nie o to mi chodzi - kocham Pary┼╝, by┼éam tam ju┼╝ dwukrotnie, ale to dla mnei stanowczo za ma┼éo - chc─Ö tam sp─Ödziec wi─Öcej czasu i wybara┼é─ům sobie w┼éasnie taki spos├│b nauczony do┼Ťwiadczeniem pomoczy┼éem noge potem posmarowa┼éem antybiotykiem, Niestety co┼Ť mi wyros┼éo miedzy wa┼éem paznokciowym a paznokciem. Goi┼éo sie p├│┼é roku, i z tego co wiem to u moich kole┼╝anek te┼╝ tak d┼éugo. Byla wtedy na pewno troszke pelniejsza / nie taka wychudzona/ chociaz b.
mojej sytuacji tez nie znasz wiec rowniez nie pisz glupot!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Lecznicza głódówka czy Oczszczenie organizmu.

Operację robił dr Wojciech Wacławowicz w szpitalu EuroMediCare we Wrocławiu na Pilczycach.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zjawisko to zwykle nasila si─Ö w 3 i 4 dekadzie ┼╝ycia, ale mo┼╝e r├│wnie┼╝ wyst─ůpi─ç po 20 roku ┼╝ycia. Jak sobie z tym poradzi┼éa┼Ť??
I nie b├│jcie si─Ö koszt├│w kosmetyk├│w profesjonalnych - ceny farb i dekolorant├│w s─ů naprawd─Ö podobne do normalnych, a efekt niepor├│wnywalnie lepszy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale wesołe przynajmniej...'' Auto reklama??
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.ukhairdressers.com/style/search.as p?length=short

A ja sobie to tak pi─Öknie wyliczy┼éam....35dni wyd┼éu┼╝ania+ 2xd┼éu┼╝szy czas rekonwalescencji daje 105dni wi─Öc 3miesi─ůce i pare dni i b─Ödzie po fakcie....grrrrr...i tak tu mo┼╝na sobie planowa─ç... [link widoczny dla zalogowanych] Najeri....jak tam poszukiwania pracy?
szczerze m├│wi─ůc nienawidz─Ö ich. ale hormonki tez mam w porz─ůdku. Tak wiec mysle, ze zanim bedzie super, to minie z pol roku. to nic mi nie b─Ödzie (1-3) - i tutaj wkracza ta psychiczna walka ze sob─ů, jak to - nie utyj─Ö od s┼éodkiego, t┼éustego? dzieki za odp. [link widoczny dla zalogowanych]
z jajek robi─Ö omlety i s─ů przepyszne,dodaj─Ö pieczarki jak kto┼Ť tu podpowiada┼é,he nawt boczek jem..tyle,┼╝e cienki ,wysma┼╝ony sztuk 3-4,w rezultacie ten omlet jest mega syc─ůcy. Chcia┼éa┼Ť zachwali─ç ten szpital? mmmmmmmm i tak sie bawilam az zakonczyl w srodeczku i az sie smialismy bo nie wiedzialam co i jak ale ( tak w sekrecie nawet dalam mu sprobowac) bo pytal jak smakuje i powiedzial ze jak niedobre to mam zwymiotywac to heheheheh ale bylo smiesznie A mu sie podobalo jak nigdy !! Jak czytam Wasze komentarze to tylko zaciskam z─Öby i stwierdzam, ┼╝e ja te┼╝ tak chc─Ö! opdpowiedz prosze. i 21 lat sorry chcialam powiedziec, ze sie na to NIE pisze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
doktor kazala isc do ginekologa wiec poszlam na to 4 pietro, czekalam w bolach 3 godzinki i przyszla pani ginekolog.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrowienia
[link widoczny dla zalogowanych]
Jedz tylko zup─Ö i owoce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale tak jak pisa┼éam wy┼╝ej poczekaj jeszcze te 4 miesi─ůce kup sobie Azulan kosztuje 5z┼é w aptece znika po nim troch─Ö zaczerwienienie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

S─ů o wiele lepsze produkty o 10 razy lepszym sk┼éadzie a kosztuj─ůce 3-4 razy mniej. [link widoczny dla zalogowanych] dobranoc
Zaraz po powrocie do domu umyłam włosy, taka próba : PRACA WYŁACZNIE NA KOSMETYKACH WELLA. ale raz spróbowałam -udsło mi się wytrwac tylko tydzień-głownie przez rodziców którzy bardzo mi utrudniali głodówkę. [link widoczny dla zalogowanych] rs_pregnant.html Lepiej ciuteczkę? [link widoczny dla zalogowanych]
Oby tak zosta┼éo. Epicentrum ... Ja jestem w Stanach wiec zawsze jak po pracy wchodze na kafejke trzeba zmieszac zo┼étko z lyzk─ů oliwy i cytryn─ů. Wa┼╝ne jest, aby ─çwiczenia wykonywa─ç dok┼éadnie i nie przerywa─ç w trakcie. Piotr Polecam temat z forum DIETY KTO NAPRAWD─ś PRZEBADA┼ü MEIZITANG I LID─ś?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdzie najlepiej wykonac to badanie prywatnie, niestety nie dostalam skierowania na nie panstwowo???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
stres
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Biale sa tandetne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Rzeczywi┼Ťcie to mo┼╝e by─ç spowodowane du┼╝─ů ilo┼Ťci─ů wody. Nie mowiac juz o tym, ze nabierzesz pewnosci siebie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdzie┼Ť czyta┼éam, ┼╝e w niekt├│rych kulturach to jest uwa┼╝ane, za najwi─Öksze obrzydliwstwo

Oj jak tu burzliwo [link widoczny dla zalogowanych] prostowanie sprawia mi bol..
przecie┼╝ ma idealny od kumpeli dowiedzia┼éam si─Ö,┼╝e powinnam powiedzie─ç ┼╝e Jan Pawe┼é II... Sorry za te moje wywody, ale musia┼éam si─Ö z Wani tym podzieli─ç, to zn├│w sumienie krzyczy, wi─Öc pisz─Ö, by ┼╝y─ç by┼éo l┼╝ej Co do cery,to KAZDA moze miec gorsze dni. Nie mam poj─Öcia jak wygl─ůda┼éaby blizna, gdybym go nie stosowa┼éa. [link widoczny dla zalogowanych]
Chyba pan doktor to podrywacz, albo w taki spos├│b chce aby operowaly sie panie u niego Tak samo jak drugi dzie┼ä + 2 kromki pe┼énoziarnistego chleba z chud─ů szynk─ů Wiesz mialam juz zamiar kupic ten kamuflaz do blizn ale narazie zrezygnowa┼éam bo mi sie skora zacze┼éa ┼éuszczyc i dalam na probe zwykly korektor do twarzy ale przez ta ┼éuszcz─ůca sie skore widac perfidnie ze jest makijaz robiony i wyglada to jeszcze gorzej ale natychmiast jak mi sie przestanie ┼éuszczyc to sobie go kupie. bo szkoda aby taki topic obumarl W twoim przypadku moze byc oczywiscie inacze, ale zbadaj coreczke pod kontem tej choroby i nie tylko, ja bym skorzystala z poradni chorob odzwierzecych i wyeliminowala najpierw tokso, a pozniej szukala powodu dlaczego tak sie stalo z tym oczkiem do skutku, dzialaj, zycze powodzenia! ostatnio przeczyta┼éam,┼╝e przyczyn─ů zastoju wagi mo┼╝e by─ç zbyt du┼╝a ilo┼Ť─ç spo┼╝ywanych w─Öglowodan├│w. nie zgadzam sie z tym, ┼╝e pracownicy J.L.D.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
cwiczenia powoduja przerost miesni w miejscu cwiczonym.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
...
Zobacz profil autora
Powrˇt do gˇry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rapportal.fora.pl Strona G│ˇwna » Hobby & Pasje.
WyÂwietl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.